środa, 26 października 2016

Kilka słów o Annette



Kolejny wpis miałam dodać dopiero jutro i miał dotyczyć czegoś zupełnie innego, ale pomyślałam, że dziś dodam bardzo szybką notkę i coś o sobie napiszę.

Mam 24 lata, z wykształcenia jestem masażystką, ale nie pracuję w swoim zawodzie. Mam cudownego narzeczonego, który wspiera mnie we wszystkim co robię. 

Ostatnio w moim życiu działy się niezbyt przyjemne rzeczy. Pół roku dosłownie przespałam, byłam jak zombie. Wiąże się to z tym, że zaniedbałam też siebie (nie wspominając o tym jak zaniedbałam bliskich). Dostałam potężnego kopa w tyłeczek, prawie straciłam narzeczonego, przedkładałam problemy obcych mi ludzi ponad problemy bliskich. Kopniak sprawił, że się obudziłam. I jedną z rzeczy, które zmieniłam, to zaczęłam na nowo dbać o siebie. 

Jestem bardzo szczupłą osobą, (żeby nie powiedzieć chudą), i zamierzam nad tym popracować, zaniedbałam też moje włosy, ciało i cerę, to wszystko chcę zmienić, i zmieniam. I tymi właśnie zmianami, wyzwaniami, jak i zwykłą codziennością, będę dzielić się tu, z Wami!

7 komentarzy:

  1. Powodzenia! :)
    Odpisałam Ci na komentarz u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jesteś niezwykłą kobieta z wielką siłą mentalną i poradzisz sobie z nowymi wyzwaniami. Zawsze musisz znaleźć czas dla siebie i zadbać na swoje piekno i satysfakcję. Trzymam kciuki :*
    Jesli masz ochotę na wzajemna obserwacje to zapraszam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę! Trzymam kciuki! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń