piątek, 18 listopada 2016

Bell Fashion Colour czyli trochę pozytywnej energii



Choć nie jest to jakoś szczególnie kontrowersyjny produkt to przeczytałam na jego temat bardzo skrajne opinie. Od tych które dokumentnie mieszają go z błotem, aż po te wychwalające je pod niebiosa. W końcu sama zdecydowałam się na wypróbowanie go.

 
Spośród naprawdę pięknych kolorów w końcu wybrałam odcień 808 czyli różowy. Choć jestem kobietą, dla mnie to po prostu lekko neonowy wyrazisty róż. Potrzebuję trochę pozytywnej energii, stąd taki wybór.



Od początku. Na paznokciach rozprowadza się nieźle, chociaż jest dość gęsty przez co nakładanie drugiej warstwy jest trochę utrudnione i ryzykowne. Wąski pędzelek jest dla mnie w tej sytuacji zaletą i ułatwia ładne, równomierne rozprowadzenie lakieru.  Kolor jest naprawdę fantastyczny, żywy i pozytywny. Dość szybko wysechł. Nałożyłam dwie warstwy wczoraj wieczorem. Wiem, że to trochę głupie ale pomyślałam, że jak gdzieś mi się odgniecie pościel to cały paznokieć pomaluję brokatowym lakierem i będzie ok. Jak widać  na zdjęciach, nie było to potrzebne, bo lakier stwardniał naprawdę szybko i nie mam żadnych odgnieceń! I tym ten lakier mnie całkowicie urzekł.



Oczywiście zawsze przy malowaniu paznokci mam palce ufanzolone prawie do łokci, więc ważne jest dla mnie aby lakier ze skórek usuwał się łatwo i w tej sytuacji wystarczyło, że umyłam głowę rano i wszystkie zabrudzenia ze skórek pięknie zeszły. 



O trwałości napiszę kiedy będę mogła napisać coś sensownego, jak na razie przetrwał noc w stanie idealnym. Tak czy inaczej, na ten moment jestem dość zadowolona z użycia.

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie kolorek super :) Idealny na te szare, jesienne dni :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem jak jestem w Biedronce to te lakiery mnie kuszą, ale właśnie niezbyt dobre opinie mnie powstrzymują przed zakupem. A co do koloru to u mnie na monitorze widać go jako intensywną czerwień, także wierzę na słowo w jego uroczy, różowy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad lakierem z tej firmy ale boję się o trwałość ..

    OdpowiedzUsuń