wtorek, 29 listopada 2016

Ciemny brąz, jasny brąz czyli dzisiejszy make up



Wokół szaro i ponuro, deszcz siąpi cały czas, jest zimno. Postanowiłam wprowadzić w mój dzisiejszy dzień trochę koloru i pozytywnej energii robiąc sobie kolorowy make up. I nagle zorientowałam się, że maluję się na najbardziej jesienne kolory! Brąz, jaśniejszy brąz i ciemniejszy brąz! 

Miałam na dzisiaj plany, poważne plany, obiecałam tacie, że pojadę kupić kask, a nawet dwa bo do 4 grudnia potrzebujemy na gwałt! Ale ta pogoda mnie rozwala i myślę, że dziś zostanę z kubkiem kakao albo herbaty a po kaski pojadę może jutro. 

Kto na instagramie bywa ten pewnie wie co będzie czwartego grudnia, a kto nie bywa i nie wie ten się dowie, bo napiszę o tym, ale nie dziś!


Dziś pokazuję oczy, zwierciadło duszy, a raczej dzisiejszy make up i lecę robić kakao! Tak wiem, mam na nosie trochę cienia do powiek, to dlatego, że nakładałam go dużym pędzelkiem, zobaczyłam to na zdjęciach i zapewniam, że już go tam nie ma!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam taki makijaż :) Piękne kolory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiaj robiłam kakao :D

    OdpowiedzUsuń