czwartek, 1 grudnia 2016

Mikołaje na motocyklach



W najbliższą niedzielę razem z tatą i moim kuzynem miałam jechać do Gdyni na Mikołaje na Motocyklach. Razem byliśmy dwa lata temu, rok temu tata i kuzyn byli beze mnie, a w tym roku albo mój kuzyn pojedzie sam albo wcale. Z tatą razem uznaliśmy że lepiej niedzielę spędzić remontując kuchnię, bo i tak nie mamy na to dużo czasu, a remont źle wpływa na mamę. Wszędzie jest mega bałagan i mamę to bardzo irytuje, jest nerwowa. Dlatego trzeba to skończyć jak najszybciej.

Tak czy inaczej wszystkich poruszających się motocyklami, motorowerami, skuterami albo innymi jednośladami lub quadami i innymi odjechanymi pojazdami zapraszam do udziału w imprezie, to naprawdę niezapomniane przeżycie, zupełnie nie do opisania gdy wokół nas dudnią tysiące silników!

Można też tylko popatrzeć, pomachać mikołajom, z tego co wiem niektórzy na trasie rozdają słodkości! A na starcie i mecie załapać się będzie można na Dumle, tradycyjnie już.
Wszystkie informacje znajdziecie klikając w poniższe linki:



I najważniejsze! W poprzednich latach, więc pewnie i w tym, na bramkach stały wielkie puchy, więc pamiętając że cała ta zabawa jest dla dzieciaków więc proszę zaopatrzyć się w drobniaki (i nie tylko!) i nie żałować, niech puchy pękają w szwach!

7 komentarzy:

  1. Pojechałabym na takie wydarzenie, nigdy nie miałam okazji.

    A śniegu już nie ma, z tych pięknych zasp zrobiło się takie błoto, że wszystko mam przemoczone po krótkim spacerze z psem, tragedia :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Za daleko żeby tam pojechać:/ Szkoda,, bo chętnie bym to zobaczyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, ze za daleko, to jeszcze nie lubię motocykli. Czyli to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam facetów z zarostem i jeszcze na motorach to juz w ogole ... wiec Mikołaj wpisuje sie doskonale w moje gusta :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z ciekawości bym się nawet wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się akcja podoba!
    Gdybym miała okazję to bym się wybrała

    OdpowiedzUsuń