środa, 7 grudnia 2016

Niedzielny wernisaż



Jak pisałam wcześniej, w niedzielę byłam na fantastycznym wernisażu. Piękne zdjęcia, surowy klimat wnętrza, dobre wino i towarzystwo mojego ukochanego, to wszystko sprawiło, że czułam się naprawdę świetnie!

Zacznę od tego, że wernisaż wystawy odbył się w Bunkrze. Bardzo lubię to miejsce, zwłaszcza ostatnie piętro, gdzie czasem odbywają się wystawy. Choć nie lubię wina to które serwowano w niedzielny wieczór było wyjątkowo smaczne, słodkie ze świeżymi cytrusami i lodem.

I zdjęcia. Wszystkie równie klimatyczne, piękne i mroczne. Nie przepadam za nagością w sztuce, ale większość nagości ukazanej na tych pracach byłą naprawdę gustowna. Autorem zdjęć jest Maciej Grochala a na większości zdjęć zobaczyć można piękną Magdę Broniec.

Reasumując, naprawdę polecam bo jest czym nacieszyć oko a wrażliwsi na sztukę nasycą także duszę.






6 komentarzy:

  1. Ja nie lubie wernisazy, ale za to dawno nie bylam w moim ukochanym teatrze, wiec chyba czas najwyzszy to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać piękne zdjęcia, mogłabym to robić godzinami. A miejsce faktycznie ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejsce jest naprawdę niesamowite, jestem pewna że wielokrotnie się jeszcze będzie tu Bunkier przewijał;)

      Usuń
  3. Rzeczywiście, piękne i bardzo klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie miejsca :D Mają swój klimat.

    OdpowiedzUsuń