niedziela, 11 grudnia 2016

Udany weekend



Torebka kupiona! Zdjęcie będzie ale jutro, ponieważ ma tak piękny kolor, że nie chcę go „zniekształcić” sztucznym światłem.

Na środę mam zaplanowaną z moim narzeczonym  wycieczkę do Torunia, a na czwartek do Warszawy. Trochę to koliduje z moją nową pracą, ale mam nadzieję, że coś uda mi się wykombinować. Żeby było jasne, nie migam się od pracy, ale dostałam ją całkowicie z dnia na dzień, stąd taka sytuacja. 

Weekend spędziłam bardzo miło. Choć zeszłam w sobotę z nocki, wystarczyła mi chwila drzemki bym spotkała się z moim narzeczonym. Dużo czasu dla siebie nie mieliśmy ale to był naprawdę pozytywnie spędzony czas i liczę na to że tak udany weekend zwiastuje udany tydzień!


A poza tym, mam mega ochotę na ciasto bananowo-daktylowe!

6 komentarzy:

  1. Czekam na zdjęcie torebki :)
    I przez to zdjęcie narobiłaś mi smaka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Toruń bardzo fajne miasto byłam tam w tym roku i zauroczyłam się;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Toruniu byłam bardzo dawno temu, chyba jeszcze w szkole podstawowej, ale pamiętam właśnie, że zapamiętałam te miasto jako wyjątkowo magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądząc po ilości zaplanowanych wycieczek można stwierdzić,że spełnia się to założenie,że udany weekend zwiastuje dobry tydzień. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wycieczek życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ;) ja przechodzę choróbsko ;(

    OdpowiedzUsuń