czwartek, 5 stycznia 2017

Bardzo kobiece etui



Wpis z etui miał być wczoraj, jest dzisiaj, ale zdjęcia robiłam jeszcze przed północą!
Jestem kobietą, lubię otaczać się pięknem, ładnymi dodatkami, drobiazgami. Dlatego właśnie postanowiłam pochwalić się moim zakupem! 

 
Niestety w parze z naprawdę ładnym wyglądem raczej nie idzie funkcjonalność. Etui jest sztywne, nie do końca poprawnie spasowane, przycisk blokady i przyciski głośności chodzą ciężko, nie przylega idealnie. 

 
Poza tym przewiduję też że przyklejone kryształki odpadną, a złote zdobienia się pewnie szybko porysują. Dlatego jestem niezwykle wdzięczna mojemu narzeczonemu, który kupił mi etui, choć zupełnie przezroczyste i zwyczajne, to silikonowe,  perfekcyjnie dopasowane i grube, czyli idealnie spełniające swoje zadanie!

 
A jak Wam podoba się tak różowe etui?

4 komentarze:

  1. Przykre jest to, że często etui jest niedopasowane. Przypomniałam sobie, że miałam właśnie zamówić podobne. MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jest, na mój telefon bardzo ciężko dostać cos fajnego....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wizytę na moim blogu :) . Piękne etui, szkoda, że w takie nie zainwestowałam, zanim potrzaskał mi się mój telefon :( . Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń