środa, 25 stycznia 2017

Następny krok



Postanowiłam iść za ciosem i razem ze zmianami na blogu wprowadzić też pozytywne zmiany w moim życiu. Zaczynam od poprawienia swojej diety. Na razie jeszcze piszę o tym bardzo nieśmiało, bo to dopiero początek. 

Zaczęłam liczyć kalorie. Jestem osobą o wiele szczuplejszą niż chciałabym być, stąd też mój pomysł by w końcu podchodzić do diety trochę bardziej świadomie i racjonalnie. Wiadomo że kalorie to nie wszystko, jest jeszcze cała masa innych rzeczy które trzeba wziąć pod uwagę chcąc się zdrowo odżywiać. 


Kiedy już się trochę oswoję z nowymi nawykami i zobaczę jakieś efekty to bardzo chętnie napiszę coś więcej na ten temat, podzielę się doświadczeniami, ale teraz ograniczę się tylko do pochwalenia tym, że zrobiłam pierwszy krok!

2 komentarze:

  1. Gratuluję zapału! Mam nadzieję, że wszystko Ci się uda i osiągniesz swój cel! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tej kwestii jestem totalnym laikiem. Ale trzymam kciuki bardzo za Twój cel! :)

    OdpowiedzUsuń