poniedziałek, 23 stycznia 2017

Ruby Rose, ktoś kojarzy tę markę?



Po bardzo przyjemnym leniwym weekendzie przyszedł pracowity czas. Już dziś zaczęłam moje kosmetyczne eksperymenty, których efektami mam nadzieję będę mogła podzielić się już jutro.

Dzisiaj chwalę się moimi oczami, konkretnie ich makijażem! Rzadko mi się ostatnio zdarza malować tak mocno, raczej stawiam na kolory cieliste, ale czasem mam ochotę poszaleć, jak dzisiaj.


 Nawiasem mówiąc, cienie jakich użyłam to moja ukochana, mająca już ze sto lat paletka chyba 12 cieni, kupiona za grosze, o ile się nie mylę firmy Ruby Rose i chociaż z tego co się orientuję, to kosmetyki tej marki są raczej z „niższej półki” to naprawdę uwielbiam ich cienie! Są miękkie i świetnie napigmentowane.

3 komentarze:

  1. Ja mam cienie z tej firmy :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż oczu, lubię fiolety :) Marki niestety nie kojarzę :(

    OdpowiedzUsuń