poniedziałek, 9 stycznia 2017

Słynne czekoladki Makeup Revolution I ♥ Makeup I Heart Chocolate



Która z nas przeszła obojętnie obok tych słodko i pysznie wyglądających czekoladek? Gdy tylko pojawiły się  na sklepowych pułkach zrobiło się o nich głośno, stały się popularne i śmiało napiszę, że prawie każda dziewczyna interesująca się kosmetykami chciała je mieć. Ja też. Poniosła mnie ta fala ich popularności.  

Jak tylko zobaczyłam zdjęcie tych promocji u kogoś na instagramie pomyślałam, że któraś z tych czekoladek musi być moja. Ale był to impuls, więc pomyślałam o tym chwilę, czy naprawdę potrzebuję tej paletki, kolejnych cieni? Czy nie jest tak, że chcę mieć po prostu piękne opakowane?

Poszłam więc dzisiaj do Rossmanna, obadałam te cienie, zajrzałam do środka, popatrzyłam na kolory, nie było żadnego łał ani innego zachwytu, żadna paletka nie powiedziała do mnie „kup mnie”. Więc owszem nie było tak, że przeszłam obojętnie, nie było tak, że nie chciałam ich mieć ale ostatecznie nie kupiłam paletki czekoladkowej I ♥ Makeup


5 komentarzy:

  1. Dla mnie to też ładne pudełeczka, nie zamierzam kupować... ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też nie zachwyciły, zresztą mam swoje wypróbowane kosmetyki i raczej żadnych innych nie kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie oglądałam się za nimi. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha - No cóż - ja popełniłam ten zakup - idealnie wpasował się w małe świąteczne prezenciki. I szczerze powiem, że okazały się bardzo udane. Pozdrawiam Margot
    www.iameverywoman.eu

    OdpowiedzUsuń