czwartek, 19 stycznia 2017

Zmiany


Nadszedł czas zmian, pozytywnych oczywiście. Prowadzę bloga od niemal czterech miesięcy, dodałam ponad 50 wpisów i dzięki temu trochę wyklarowało mi się w głowie o co mi tak naprawdę chodzi.


Poza tym choć długo się broniłam, to w końcu zdecydowałam się też stworzyć stronę na fejsie i nawet z niej korzystać, więc kto chce ten klika tutaj żeby obadać. 

Poza tym nadal są ferie, nadal mam wolne więc korzystam, a jutro pojawię się z wpisem (moim zdaniem) mega ciekawym!

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że się odważyłaś na fb :) Jakby nie patrzeć tam jest coraz więcej osób :) Dobrze też, że już znalazłaś pomysł na bloga. Ja wcześniej pisałam już jednego i szczerze gdzieś się w nim pogubiłam... Ten, który aktualnie prowadzę jest od niedawna jednak mam nadzieję, że zostanę już przy nim do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oby nam obu starczyło cierpliwości i motywacji do naszych blogów:)

      Usuń
  2. Mnie facebook coraz bardziej denerwuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak naprawdę używałam facebooka tylko gdy studiowałam, nie kręci mnie e wręcz właśnie denerwuje:/

      Usuń
  3. Uroczy wygląd strony. Fajnie, że się rozwijasz. :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń